Some kind of record...?

Rekord i published inlägg för mig idag fan haha..
Jätte nödvändigt :P
Men nu sitter jag bara och glor på dojjerna och vill pröva dom.
Det är fan det snyggaste jag sett i skoväg någonsiinn.
Många somriga danser ska dessa få ge mig.
Med brunbrända ben på stans dansgolv.
- Åh, I cant wait!

Sen kan jag säga det att det vart alla fyra mazariner som förutspått...
Plus två muffins.
Med citronkräm i och det var verkligen inget ljug för att få folk att köpa dom.
De VA kräm i :D
Syrris gjorde mig glad och lät mig börja 11.30 imorrn, så jag booorde ta mig upp i tid för en morgon-walk så blir det inte så sent hem imorrn eftersom ja slutar lite senare då.
Men detta låter mig iaf. sitta uppe längre ikväll.
Och dreggla & chattra med Fröken Snyggaste Envall.

Förkylningen klev dock på, fast jag inte öppnade dörren för den :((
- Tyypiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0