Sunshiiine is here

Okej det tröga var ju helt klart att Sverige gick och förlorade.
Där satt vi en fylld Fyrishov-hall och bara ville ville ville...
Precis som alla andra men ändå så gick det inte.
Sverige tröjor hade vi på oss och öl hade vi handen.
Klacken satt vi mitt i och snygga var vi allihopa :D

Regnet öste ner så tur hade vi att man dissat vaxala iaf.
Sen gled jänget hem tlll mig som ju bor med ett gaanska lagom avstånd till Fyrran.
Det ordnades käk och mysiga toner från högtalarna.
Alla kändes dock rätt sänkta och vi tog det bara helt lugnt.

Idag är det SÖndag och solen har kommit till Uppsala igen.
Jag är så glad att det både är jag & Syrris som jobbar idag, annars hade jag vart braa avis på na.
Flitig som man är gick jag upp vrål tidigt imorse och styrde mig.
Så det blir väl glass i solen innan work hoppas jag.
- WihUuuuee, just got a call from my other half, och det blir lång glassdejt innan jobbet kallar på oss.
Gud va underbart.

Imorrn är man iaf. ledig och förhoppningsvis skiner solen då med...
Tacka för miiig.

Jag glömde såklart mina cider i frysen, men oby vad goda som såg ut imorse...
Helt fresh!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

2008-06-15 @ 09:33:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0