'Synd att du är så söt..'

Nu känner jag bara njutning av detta liiv!
Lördganes jobb är avklarat och därmed hela denna helgs arbete avklarat.
Jag tar ju nästan för givet att solen kommer finnas i Uppsala imorgon med.
Jag är alltså ledig imorrn och hoppas på en dag ute på gräsmattan nere på gården och ligga under solen heela dagen.
I min nya hatt jag köpte idag.
En stor svart som jag velat ha jätte länge.
Vackert...
Nu ligger jag avklädd i min soffa med alla fönster öppna, svettas och slickar i mig en piggeliiin. Haha
- Wöööw, vilken lylliiis va!

Snart ska jag hojja iväg mot Lagerlöf där det väl vankades wii-turnering ikväll ;-)




- Busteeed!
Idag lunchade vi på Donken för första gången på vääldigt länge.
I vårat förra liv så var man då där ett par ggr i veckan.
We have changed, so has our bodies haha....
Det var iaf. så jäkla jäkla gott.
Colan kunde man ju bara dö för.

Thoughts, lot's of thought's.
Meeen jag ler ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0