Thirty-four. Pallar du?

Solen skiner men jag vet att det även är vindar på besök i denna satd idag så jag låter mig inte luras helt.
Låter jeansen vara kvar i garderoben idag iaf. och tar på mig leggings.
Ska även pina mig igenom dagen och 'gå ut' ett par dojjer som måste töjjas uuut.
Det är ju då ett par svarta cheap-monday 'converse' som köptes på rean.
När jag hittade dit så var det ju lite utplockat me storlekar och jag fick nöja mig med ett par 34.or.
Hum.. något små och trycker på en aniing i tårna.
Men min snygga kompis köpte sig två par hon med och dessa har minsat gått ut sig såå.
Idag är idag som 'Idag gå vi ut dom där förbannade skorna'.
Vill man vara fin får man lida piiin!

Så här snygga är dom iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0