Torsdag 07.51


Torsdag-morgon.
Leken fortsätter med mitt liv.
Solen färgar vår hy och värmer våra själar.
- Ahh de är HELT underbart.
Svensk sommar när det ÄR sommar är inte dumt alltså...

Jag börjar dagen med sköna feelings & ser fram emot denna dag.
Sovit gott, sovit som ett barn och det är alltiiid lika skönt att öppna fönstrena vid 3-4 tiden och känna lite tidigt, sval morgon-breeze mot benen...
- Ahh..
Nu är jag hungrig och ska se vad min lite tomma kyl har att erbjuda mig.
Idag blir det iaf. lunch i solen.




Min sommarfärg är FÄRG.
Svart/Vitt vad TRIIST!
Idag har jag på mig ett par vita shortsh från Loiis & en blå top från Åhléns.
Såå simpelt att klä sig i detta weahtheer.

Ha en solig dag allaa :)))
*Vinkaar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0