Ögon som börjar svika

Ah snyggaa helg!
Solen var faktist i farten idag men så också molnen och så även vindarnaa.
¨Så det vart ingen sommardag precis.
Men jag och syrris köpte varsin glass på Hemköp, den största som faaanns.
Och intog en ganska solig bänk och bara njöööt.
Timmarna på jobbet bokstavligen krööp fram idag.
Vrål-jobbigt.





Kvällen spenderades på Lagerlöf.
Dom snygga var färdiga med käket när jag kom, grillen var sen länge igång.
Det bjöds på löjöigt fräsha hamburgare och jag bara trööck i mig haha.
Jag & Syrris skulle sedan behandla dessa skills vi har i köket och svängde ihop en så himla läcker efterätt så man bara önskade att man inte tagit två hamburgare så man orkat lite mer av det söta.
Slängde ihop jordgubbar, kiwi, annanas, mango och hallon i en ugnsäker form.
Rev över vit choklad - in i ugnen och sen gröpte vi ur några passionsfrukter över det goda.
Fick tipset från en annan snygg blogg jag följer och tog ut några egna svängar ;)
Efter det var allas magar helt nöjda och fyllda och då drog vi fram en nyttig-bricka.
Morotstavar, Gurkstavar ovh blomkålsbuktter med en skål med lite snygg dipp i mitten.
Vi glodde och skrattade oss igenom 'Kim novak badade aldrig i genesarets sjö'.
Sånna filmer gillar jag och jag älskar Jonas Karlsson.
I denna film får han tom. vara snygg ju ;-)

Sen skulle jag hojja hem och då hade Gud fått för sig att det skulle spöregna...
Just då! Löjligt, I knooow!
Stannade till hos mamii som varit hem tioo mig och kikat in min kyl som bara gapar gapade helt tomt.
Såå, hon hade ju givetvis åkt och handlat massa mat åt mig :)))


Nu kan jag äta äta och äta.
Imorrn blir de snygg frukost, det lovar jag er..






Mamii såg just ingenting och fick spader haha...
- Min kyl tidigare idag -

Det var skitkallt att cykla hem i regnet.
Stod som spön i backen bokstavligt talat.
Helt dyngsur när jag rullade in på gården..


Kommentarer
Postat av: matilda

Lagerlöf... E de lagerlöfsgatan? Tänkte bara på om man får grilla där, eftersom de är lägenheter så brukar man ju inte få grilla o blabla men hur gör ni när ni grillar? Får man grilla om man bor på nedreplan liksom? Vore ju najs=) Jag o min pojkvän flyttar dit snart o de e på markplan så vore ju grymt skönt om man fick grilla där på tomten, tänkte om du visste =)

2008-06-16 @ 10:46:01
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0