Måndag, Tisdag, Onsdag... Nej, bara Måndag idag

Allright, den regniga dagen over and out  nu.
Och äntligen fick jag igång mitt internet igen.
Sällan det krånglar numera och gör det det så brukar jag kunna surfa på någon annans bredband.
Men ikväll gick ju inget av det naturligtvis.
Sådanna gånger blir jag helt less.
Man kan inte göra ett dugg åt saken, sånt hatar jag, sånt som är utanför ens makt haha...
Men nu, Back on track igen lixom.

Sitter och hoppas att himmlen kan regna ur sig ordentligt nu i början av veckan så det kan bli som lovat mot helgen.
Värme och sol.
Helt trött på den 'svenska sommaren' nu.
Jag ser verkligeen fram emot Lördagen, då min nåågot sena infyttningsfest går av stapeln :D
- Tjuhuuuu!
Vrål kul att mina snygga jobb-tjejer kommer också!

Vart en kasse till att bära hem idag.
Två par cheap monday shoes från Weekday.
50 spänn/paret... Sånna priser som ger än dåligt samvete om man LÅTER BLI! Haha...
Man blir tvungen att handla.
Jag tog ett par gula och ett par grå/blåa.
Har redan ett par svarta som fortfarande är liite trånga..



Cheap Mondag goes Converse...

Nu har jag glott på premiären av 'Sommar med Ernst'.
Jag bara skrattar.
Den mannen är som jag, one of a kind haha :-)
- Vilken karl va!
Tänka vad många damer som sitter hemma i sina soffor och förälskar sig va haha...
Det var INTE så jag menade med... ' Vilken karl' dock.
- Truly...
Nej men vilken stil han kör... Som sagt jag bara skrattar.
- Barfotamanneeen! Kan han flörta sig igenom DIN Tv - ruta? ;-)

Jag lyxade iaf. till det med kvällsfika till.
Värmde bullar, blandade saft och peppercakes samt en muffins :D
Vilken fika-tjej jag har blivit på hemmaplan.
inte tillåtet i min nya vara-sund tillvaro juu!
- Craap. *Får bita mig i läppen ännu en gåång*

I almost BECAMED a peppercake my self...





Eller en helt vanlig efterbliven männsika... 
Att dömma av bild nr. 2..
Hum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0