In the summer-timees


Härliga, underbara HELT soliga måndag.
Första måndagen i första sommarmånaden och solen talar om det för alla som inte visste om det redan.
- Soo cute!
Jag har verkligen tagit vara på min dag.
Min lediga dag!!
Släpade mig ur sängen tidigt imorse, dressade på mig bikini och packade ner lite trevliga 'filt-grejjor' och traskade ut på min gård.
Helt själv var jag, la mig på min filt, drog ner solisarna och höjde volymen KRAFTIGT på min inte alls hela mp3.
Solen stod högt och log åt mig medans jag låg där och bara lapade sol.




Mp3n spelade bla.
. Paris Hilton- Stars are blind
. Kanye West - Homecoming
. Pussycat Dolls - I don't need a man (Actually)
. Red hot - Snow (Long time no HIRD)
. Sligthly Stoopid - Wiseman
& Joooordens skönaste remix av Rihannas Umbrella med skönheten själv och Collie Buddz
 DOWNLOAD till denna sommar säger jag...



Well, sen ville jag låta Syrris slippa luncha i fikarummet då jag vet att hon lika ogjärna som  jag sätter sig nånstans själv.
Lunch ute dessa dagar kan man unna varandra.
Så jag bröt soltiden vid 11.30,
Upp och mecka på sig lite smink och nån trevlig combination av korta shorts, linne och high-kil-heel haha...
' High-Kil-heel...' Hum
Trampade mig ner på staden vilket även vackra C gjorde snart.
Trion köpte med sig vrålgoda Maaacks från Subway och intog snyggaste bänken nere vid ån.





Sen intog jag gymmet när mina flickor återtog/Intog arbetena.
Körde vrålhårt pga. lite dåligt samvete from last week när all träning och power-walk uteslöts pga. sjukdom som gästade min kropp.
Sen var det bara hojjen hem igen , hämta andan några minuter och så power-walk ut till Gamla Uppsala högar.
- Vad skööönt det VA!
Solen följde med mig heela vägen.
- Tack sunniiii *Leer*
Jag blir såå taggad när trevliga röster påpekar att det syns på kroppen att man jobbar på't och när vågen bara vill som jag vill....
Jag blir såå taggad, en vecka att köra hårt väntar och börjar bra...



Powerwalk med I LOVE PINK  & Big brills fan :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0