Hair and fejs shit!

Jag kände att jag bara måste visa att jag fått tummen ur.. och skaffat krokar till badrummet för plattis & hårfön.
Har haft dom framme sedan jag flyttade..
Legat på en ful, svart IKEA pall i vardagsrummet bara.
Men nu, nu hänger dom där :D
Plattisen ska dock bytas ut mot en rosa såklart.
En lite mindre *Fniss*
Men den där har 'strykjärnsfunktion'.
Man häller i lite vatten och får ångeffekt :D Coolt, haa?
Och jag har ju en 'vanlig' liten svart plattång om man får ont i armen haha :P

Mina Babyliss-bebissar ;-)



Och när jag stod i badrummet och förevigade dessa hår-assistenter så ville jag lixom dela med mig av några andra
 hair and fejs favourites också :D



.Hårinpackning från REF som luktar heaven och är gulligt mot mina extensions.
.Spray från TONI&GUY för beach n' surf look
.Ansiktsvatten & Tvätt från NIVEA
.'Anti-frizz' & 'Lukta-gott-spray' från LEE STAFFORD

Underbara prylaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0