Blomma & Kanna :D

Måndag & den nya veckan var igång.
Den veckan som jag springer in i med stomsteg och med längtan efter nästa dag, och nästa och nästa :D
Det vart mer jobb än man tänkt idag, sen vart det snabb-mats-restaurang-besök.
- Gott!

Jag & Syrris hookade ute i gamlis och tog selle tillbaka.
Power-walk IS the shit in my life..
.Imorrn är jag ledig, tackaar :))
.På Onsdag är de löning, jag jobbar förmiddag.
Sen blir det till att möta upp mina vackra för en vända i affärer.
Efter det tar jag med mig Carolina hem till svartbäcken för lite god mat.
Bio på kvällen, sex and the city med girlsen.
Och efter den så tar jag med mig den där tjejen hem igen ;)
- Sleepover!!!
Åh vad mysigt vi ska ha det, täcken i soffan med massa gott och vi är båda lediga torsdag så vi kan vara uppe så länge som vi helst viiiiiill!
.På torsdag kliver vi upp och flyr staden, lite snygga grejjor ska inhandlas i eztocolmooo.

Tummen upp måste jag göra för en av grannarna i huset.
En lite older ladie som minsann förser gården med stora blommkrukor, varje port har fått en egen.
Och en vattenkanna i porten så vi kan vattna, det ska jag minsann göra!
Jävligt trevligt faktist!



Men en sak som suger hårt är att vi fortfarande har välrldens minsta IKEA varushus.
- Ahh de suger ju verkligen hårt.
Sängstommen jag vill ha finns aldrig hemma i min size, jag ska ringa och beställa den imorrn.
Och snart blir det nog inflyttnings-pärtaaj hos mig :))
- Finalyy haa!!?

Ehm va mer då...

JO! MIn mamii har idag stått och gjort piroger till mig & Syrris.
Hennes piroger är vrååål goda, jag måste hojja dit och pick them up tomorrow, jag hade dödat för en varm pirog just NU!
Magen ropar lixom gaanska högt efter nåt.. Efter piroger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0