Två-Dagars

Okeeej efter fiaskot med publiceringen här så ska jag nu försöka komma on track igen.

Igår..


A hard work work, work work, work a hard work work woork...
Jobbade till 15.30 när det bar av till Gymmet.
Inledde med att köra ett hårt motionspass på löpbandet.
Hela 60 minuter och massa kalorier avklarades där.
Sen vare bara att bokstavligt 'torka svetten' och på't igen ba!
Har ju nu ett väldigt brett utbud av maskiner på mitt träningsshema så de är lixom bara att välja och vraaaka.
Körde både armar & ben fast tanken egentligen är att vi ska dela upp det.
Det  kändes hur bra som helst efteråt iaf. och då gick jag och köpte mig en stor jävla glass haha.
Sen skulle Holmlunds-jänget hooka.
Efter stägning.
Nån snygg tjej hade varit på Bolaget och köpt lite å-dricka åt oss.
Vi köpte med oss tre påsar snacks och sen bjöds alla på en fet valfri glass.
Ja, Hör & Häpna va!
Precis rätt dag jag såg till att själv unna mig en glass påå haha.
- Två stora glassar + många nävar snacks och alcoholic
*Lutar mig tillbaka med armarna över maggen som en riktig gammal gubbe med buk*   Haha
- De var jag vääärd!
Helt söta Katrine hade tom. med sig filtaaar, oboy vilken störtfin uppläggning va!
Mys och allt de där goda och dom där trevliga människorna ;)
- Fantastiskt!
Och inte nog med allt detta så fick man trevliga gåvor iock med att man haft birthday!
Inte ¨så dåliga checkar på Systembolaget delades ut till våran glädje haha. Nu ska jag ladda upp :D
- Tusen tack trevliga, snygga co-workeers!

Sen hojjade jag Syrris & Emma hem till mig.
För lite eftermys.
- Hon är mig en braa söt tjeeej det där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0