'That girl overthere, she keeps smilin at me...'

Sjukt regninga daaag som gjorde sitt allt för att dränka oss...
Jag sov ganska länge idag, jag kände mig små-sjuk imorse för att jag cyklade hem i regnet igår och kylde ner mig.
Skulle agera lite barnvakt idag också, solen sken imorse och pic-nic kändes hur trevligt som helst.
Det fick gå undan haha, molnen ville snart vaka över oss om man säger så.
Dessa kids har alldels för lätt för sjukdomar och  det kändes snart nödvändigt att dra hem Big-sister från jobbet.
Barn vill vara med sina mammor när dom är suuuuka ju!
Men ojj vad söta dom är.



Det vart mysig fika på Unico med  Carolina.
Kladdkaka som gav rättvisa åt sitt namn, och varm choklad för halsen.
Super trevliigt, sitta där och surpla brun dryck och se hur regnet stod som spön i backen.
Nästan lika trevligt som att se hur folk gått hemmifrån utan jacka eller gått hemmifrån med en dunjacka från Fjällräven mitt i juni...?
Eller hur småtjejerna hittat på sina shorts som är kortare än linnet dom har över och skippat allt vad tröja/jacka heter...

Vi skulle även få upptäcka att Hemtex nu kör sitt 50% på ALLT i butiken igen.
Jag vet tre snygga tjejer som väntar på lööönen...



Nautilus skulle flitigt slitas idag.
I did once again push my body to the limit on the machines..
Det kan jag gott säga.
Sen vart det en timme på bandet då jag var rädd för att regnet skulle hålla mig inne under kvällen och att min power-walk därmed skulle ställas in.
Jag vart heelt blöt, heelt död.
Men den där snygga killen med sjukt snygga kroppen som jobbar där va ju där så jag hade nåt att glo på ;-)
Synd att bandet bredvid mig var trasigt för han tänkte springa bredvid mig. 'Ahh...'
Apropå det så måste jag bara säga så att det är så här va..
Att jag ser snygga bois typ everywheree och mina eyes bara flörtar och flörtaaar :D
På  gymmet, på gågatan, på affären, på mina promenader....
I love this. Jag bara ler.
Jag är leende!

Sen tittade ju solen fram så det vart utomhus-walk iaf.
Och hur trevligt som helst så dök Syrris och A upp ute vid högarna.
Värsta tajmingen, fast vi sagt att vi inte skulle ut och gå juu.

Hem och göra värsta goda salladen.
Värsta nyttig och god och jag åt helt nydushad och frääsh.
Nu jäser jag i soffan och luktar på mitt nytvättade hår.
'In heaven'. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0