Snygga daag

Veckoslutet här igen.
Kom nyss hem, cyklade hem denna halvsvala juni-kväll utan musik och utan långa bralleer.

Imorse vaknade vi i tid hos Syrris.
Gick upp och avnjöt en låång dush.
Vi cyklade ner på stan till 12.00, snart kom Flogstad-tjejen och joinade även hon.
Det vart lite shoppat.
För mig vart det ett par korta khaki-gröna shortsh från H&M, Ett 'strand-halsband' + örhängen och två sjalar till håret från Glitter.
Regnet hann ikapp mig och cykeln på hemvägen.
Kom iaf. hem... Åt en mazarin..
Ville ha en till.
Tog två till.
Kändes löjligt frestande att EN mazarin låg kvar i det öppnade paketet.
Jag föll för den sista mazarinen.
Syrris frestade med tacos på msn... Jag gick in i mitt kök och öppnade det andra paketet mazariner...
Jag åt två till...
Nu är sex av åtta uppätna.
Mina tänder är nu borstade så jag sparar två..
Sex mazariner på en dag är också bra.
Det är med hallon och dom är inte dumma asså.

Nu på kvällen var vi hos Dadii och hjäplte till att bära grejjer.
Vi va lite flytt-karlrar fast vi är damer lixom :D
Sen fick man med sig massa nybakta bullar från mamii.
Och hemma hos Syrris & A så vart man bjuden på ostkaka med sylt.
- Tack, de vaa gott!
Sen blev jag påtvingad deras inte-alls-så-gott-doftande soppåse.
Jag har inget batteri i mp3n så jag fick hojja tyst...
Tråååkigt.

Nu ska jag stänga av datan då jag annars fastnar framför den, slänga hit ett täcke och dra igång en film.
Jag börjar inte förräns TVÅÅÅ imorrn.
Mys i soffan NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0