22 dagar kvar

Ahh.. '' Måndagmorgoon kan vi drömmaa ''
Både jag & Syrris är LEDIGAAA idag.
Lycka, det känns som de va miljarder veckor sen det hände.
Jo, vi sov löjligt länge idag och planerar inga större äventyr idag.
Väntar just nu på lunch - Lasagne från igårkväll som var i världsklass!
Muuuums!

Men Lördagen då..
Efter jobbet så åkte vi hem Till The double C's där det bjöds på god mat.
(Nu är jag så hungirg så jag bara vill haa)
Sen åkte cidern fram och musiken höjdes.
Vid 21.30 tiden så tog damerna en taxi till Ekeby där lokalfest väntade :P
Hookade me våra co-workers och klev in!
Där bjöds det på starkare grejjer än cider, snacks i alla former, tårta & 'Ja må hon leva...' , breakdance och nya ansikten...
Men Utelivet down town kallade på oss och en ny taxifärd tog fäste.
Och damerna jag hänger med kan skaka rumpa haha *Ler*
Dansbanan intogs och lämnades inte för mer än .. Just det - Toaletten.
Kamerorna var med och dom äääälskar ju att vara med på bild.
Förevigas och aldriiig glömmas!
Me is löving it!

Imorgon är det tre veckor kvar tills jag lämnar Mor & Fars hem.
Thats insaiiine!

image279

Blått är flått och jag ääälskar den nya topen jag köpte i Fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0