Att inreda innan jag ens flyttat in

Okej, here I am.
Dagen har nått klockan 15.09 och jag är kvar på samma ruta som när jag imorse klev upp.
Solen har lämnat plats åt snöflingor, vilket jag egentligen inte märkt ett endaste dugg av, då jag inte dragit upp persinnen än eller vandrat utanför dörren än.
Jag fastnade kan man väl kort och gått säga.
Denna internetvärld vi moderna männsikor har tillgång till...
Det finns så galeeeet mycket snyggt, har jag & min söta sugar-bite nog enats om idag.
Vi gillar ju det här som inte är pyrfärskt ibland.
The pin-ups, hur dom glatt och tufft gjorde sina reklamskyltar/affisher för alkohol och smoke :P
Kläderna & deras lookar som stolt representeras i dom gamla kult-filmerna..
Och allt vad det är.

Det mesta ska väl få pryda mitt kök, men även en del konst till badrummet har fixats :D
Mamii har ringt och meddelat att hon kommit hem från IKEA och även talat om att hon köpt en del prylar till mig & syrris! Så jag ska väl försöka packa ihop lite saker här och flytta över gatan lixom...



Här är iaf. ett litet urval av vad som ska pryda mina väggar.

Bathroom.

image309image310image311

Kitchen.
image312image313image314image315
image316
image317image318

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0