Beatiful



image320image321image322

image323image324image325

image326image327

Inser ni hur snygg jävla lya jag kommer ha.
Det gör iaf. jag.
Jag brukar säga att badrummet är en väldigt viktig plats för mig.
Det ska vara mysigt och fräsht, så att man vill sitta där inne som sällskap bara om det är så och trivas va...
Mitt badrum kommer helt klart inbjuda till sällskap, men mitt kök då!
Ah, snacka om känsla!
Och min vackra Carolina får visa bilder på sina färdiga resultat och jag får bara visa VAD jag ska ha...
Lyllo henne... www.Carolinenaevall.blogg.se
För hon har en fantastisk lägenhet som jag har varit i massvis av gånger!
Men om 8 dagar flyttar jag sen ska jag också visa hur allt ser ut *Leer*

Nu nöjer jag mig för ett tag.
Imorrn äre löning och trion ska vara nere till öppning!!!
Dock verkar det som att jag måste ut till elgignaten för att hämta mitt ljud jag beställt före klockan 13.00.
Det kan ju ställa till det, meen.
Det löser vi då :))
Whatch out fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0