Fixing fixing, planning, fixing

Så var det snart dax för denna söndag att övergå i ny söndag...
Det kan väl inte hända så många ggr. per år kan jag tänka.
Jag tog mina promenadsteg ner på staden idag och mötte upp mina kära.
Syster & A var sugna på MAX så jag fick svälja mitt sug efter chicken burger på rent McDonald's vis och trycka i mig en Maxburger istället.

Känner mig nyttig, nytt på min 'Sunt-liv-lista' är nu att skippa lärren och köra gott vatten istället.
Alltid något.
OBS!

På jobbet kände jag mig väldigt flitig och tog tag i små missions och kunde känna mig väldigt nöjd när man fick lämna en städad och snygg butik på eftermiddagen.

Nu vill man bara orna allt som ordnas ska så fort som bara möjligt är.
Tyget till mina köksgardiner ska jag gå och köpa på Tisdag.
Även tyg till kuddfodral så mamii kan få sätta sig framför symaskinen i veckan.
Min matt-jakt fortsätter, så även kruk-jakten.
Ska även ta mig i kragen och söka av alla TV-ställen haha.
Tänker inte pajja mina snygga lägenhetsimage med en tjock tv, så det ska ordnas.
Bilder till min fotovägg håller jag på att picking-out nu, så jag kan skicka iväg dom för lite förstoring samt övergång från färg till svart/vitt.

Några favoriter på snygga fejs..

image302image303image306image308image307image305image304

Har även gått igenom gamla ordinära fotografier sedan man var child.
Lite pix på mig och siz som två identical baby's in same clothes, på mamii med en gigantisk mage och lite sådant.
Även dessa ska stylas för min vägg.
Åh det kommer bli vackert.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Cold Case, day off imorrn och det känns gör-bra!
Sov snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0