Flytt efter flytt övergår i en enda stor flytt

Lunchen vart tio-i-topp och nu har vi ,est latat oss igenom denna förmiddag som håller på att övergå i eftermiddag.
Har suttit och dregglat över alla och ännu flera inredningssidor och åtminstonde beställt en lite pryl :D

image280image281

En flasköppnare som kommer passa mitt tänkta kök alldeles utmärkt.
Ynka 99 spänn på colstuff.se
Dessa små, smått unika saker man då och då springer på gör mig såå glad!
Vad jag söker mest just nu är små, korta hyllor /tavellister för mina LP skivor.
Dom ska inte vara mycket större en just ett LP-skivfodral.
Placera dessa med ett litet avstånd emellan inte större än några centimeter.
Eller vaddå? Ska jag köpa virke och snicka själv?
Inte för att det borde var så himla meckigt...
Meen lite meck blir det säkert för att få det stiligt & elegant.

Nu är det dax att flytta över till mamii.
Pappa-veckan är över och snart är alla dessa veckor över..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0