God kväll!

Nu har jag suttit på golvet i hallen och rotat igenom dadiis mess!
Haha det är verkligen vad det är på vissa ställen, han smalar på sig saker så det räcker.
Jag har iaf. nu gått igenom massa fotografier, vilket det fanns en del av.
Man blev så där lagom lycklig när man stöter på tjocka buntar med redan svart/vita foton  som ser lite gamla ut sen man var liten, och på mor & far i deras yngre dagar.
Åh va fina dom vaar!
Nog för att jag redan var väl medveten om det, men min pappa är en hejjare på det där med foto.

Har även lagt in ytterligare en online-beställning på lite pix till my wall.
Dock upptäclte jag nu att inte alla kom med :S

Nu ska iaf jag pysa hemmåt till min andra adress.
Sov snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0