Here comes holiday

Så hade den gula, glada högtiden kommit till oss.
Påsk och många röda dagar som blir mycket pengar i våra fickor :))

Imorse åkte vi ner i tid och tränade vid halv 11.
Vi körde världens pass på hojjarna :P Helt sluut vart vi.
Då vare bara till att pumpa järnet på maskinerna.
Sen vare jobb för mig och det gick hur bra som helst.
Påsk och då får man godis om man har varit snäll och skötsam.
Jag sköter mitt jobb och fick ett jätte fint ägg.
En ägghalva av choklad som var insvept i folie med massa lyxiga godispraliner i och cellofan runt alltihopa.
- Taaack!
Sånt blir man glad av.
Och påsk är det i våran skylt på jobbet för det har systrarna Karlsson sett till.
Tjusigt värre är det och twinsen har gjort det helt själva, glid förbi och kika vettja.
Urtjusig skylt på Holmiiis :))) Hihi

Nu äre kväll och jag sitter mätt & belåten.
Kom nyss hem från mamii.
Hon, syrris & A hade beställt pizza så vi satt där och gottade oss till fina dansbandstoner som strömmade från mamiis speakers.

Om 11 dagar är det första april och då flyttar jag hemmifrån.
Om 4 dagar är det löning och man får handla igen.

Tråkigt inlägg ikväll, det är jag fullständigt medveten om.
Ändå så tänker jag publicera det.
Jag har som inte ro att sitta och försöka göra det till rofylld läsning.
Jag bara babblar på om vad jag gör i kort mening.

Istället kan jag bara säga att jag lever & jag älskar HUR jag lever!
Huuur nöjd jag är!
Så hääääär nöjd.
Med varendaste liten sak.

Lever & Älskar.
Not less!

image295image294image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0