Kunna leva utan ögon?!

Att lära sig glömma och förlåta.
Att vara stark när man är svag, och orka se frammåt.
Att klara av att glömma och keep going
Att kunna ta nya tag och älska att se bakåt och le åt fina bilder.
För mig är det mäktigt.
Jag kastar ofta en blick över ena axeln och skrattar åt det ni låter mig skratta åt i denna fantastiska tillvaro.
Jag skrattar och skrattar... För någon sa någon gång att ett skratt förlänger livet och OM det är sant.
Att detta otroliga liv jag lever kan fortsätta längre än tänkt bara för att jag hopplöst skrattar...
- Whaat? Jag gööör't!


Sitter nu här och kollar igenom alla miljardeeer bilder man har på sig själv & sina snyggissar :)))
I min snygga lya ska jag minsann tapetsera väggarna med fräsha porträtt av mina loved ones.
Det ska vara perosnligt och det ska vara mitt.
På en vägg i hallen tänkte jag att man skulle få känna sig lite trevligt välkommnad av tre fulsnygga foton bestående mig syrris & C... Svartvitt givetvis, och det blir nog toalettbesökspix!
- Wow, jag ser och vet och inser hur snyggt jag kommer få.
- WOW!

Ikväll äre det som alla andra kvällar TF (Tvillingfritt) Ahhh haha...
Jag sitter som vanligt här och nöter i den stora nätvärlden och dunkar ljuvliga toner som aldrig förr.
WHEN I CAN'T TAKE IT DOOOOWN!
Min candibag tog slut redan imorse -plus.minus- TRE små bitar som jag tuggade i mig vid hemkosten ca. 18.15...
Meen jag ler som en ful unge i alla faaaall!

Nu är TV kväll, sängen ropaaar på mig!
I'll keep it up...

image258image259image261

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0