Lediga, sköna dag

Sjukt värda daag, sjuuukt värda liiv jag lever.
Lediga, sköna underbara dag.
Vart väckt av någons inte så tysta lur lite före 8.00 imorse.
Låg och drog mig en liten stund bara sen så dressade jag om,
slängde i mig lite breakfeast och drog mot Gamlis :P
Vart bara en endaste joggingtur last week så det va det första jag började den här veckan med.
Hem några minuter för att sedan knalla iväg och sola.
Såå skönt...
Sen vare hem och göra sig fräsh för att hooka med C på stan.
Helt sjukt värd dag.
Vi shoppade bla. lite second hand och fixade tid hos frissan *Ler finurligt*
Jag såg den sjukt snygga köksklockan i lite 50-tals stuk på Myrra och insåg då hur jag ville ha mitt kök.
LP skivor ska också få pryda mitt snygga home.
Även dom går i lite 50-tals stil väl...? Så tänker jag.

En av dom ser ut så här...

image254


Klockan blev sedan Four och syster yster slutade jobba.
Hon ville också handla, vilket hon fick :)))
Sen vare work-out.
Guud va skönt, vi körde så värt tempo idag och hann med ett ganska trevligt inköp även efter Nautilus-besöket..
Right C? *Leer*
- Åhhh, om man bara fick fixa allt, och inte bara låta det ligga kvar i påsen som åker in i en garderob eller så...
Ahhh! Two mounts.. Inte ens det!

Men som jag flitigt använder uttrycket nu..
"Den som väntar på något gott... "
Men jag längtar ju ihjäääl mig!


Dagens i tre små steg...

image255


Tack då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0