Med IKEA katalog & foto-kuvert in front of me

Åter och redan söndag igeen!
Uppe med tuppen för att slippa allt som heter stress.
Ännu kallare idag och snötäcket byggs på.
- Trist, jag som längtar ihjäl mig efter det man kallar vår!
Hade ändå tänkt ta mig en promenix till jobbet idag.
Får dra på mig långfillingar så låren håller hela vägen.

Sitter nu och letar bland bilder jag ska förstora och turn into black/white för min fotovägg.
Nu ligger två ursnygga bilder sedan vår studentdag, en av dom största dagarna i hela mitt liv, truly, framför mig.
Det va helt magiskt och såå stort.
Ta vara på den dagen ni som nu har den framför er!
För man får bara sitta där och vara så där fin bak på bilen eller på flaket och stå där och skrika och tuta åt alla en endast dag....
Man har en endaste dag på sig.
Make it speciel.
JAG kan inte FÖRSTÅ hur man kunde nöja sig med en byxa och t-shirt denna dag.
Ååh, vilken dag det var.
Anyway, bilderna är jättefina.
En på bara tvillingarna - lika som bär, och en på oss och dom två som skapat oss.
Nu har även våra Jenny-Hellström klänningar som vi hade på oss dagen till ära uppdaterats och kommit in även denna säsong på vårat jobb.
Nu är den dock småprickig i tyget.
Inte ALLS så vackra som dom kritvita.

Nej nu ska jag göra mig done för söndagen.
Har laddat mp3n med nya fräsha tonerm då är det en ren fröjd att få ut och gå.


image301

Inte en av dom aktuella bilderna
OBS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0