Morgon stund... Denna lyxiga stund!

Morgon stund har guld i mund!
Lät mina sinnen vakna med lite lyxiga praliner i morse..
- Ahhh.
Så nu är man allert och redo för en lång fredag.
Jobbar mellan 12.00 - 16.00.
Kom till Holmlunds så bjuder vi på lite gulligt påskgodis vettja!
Sen är det raka spåret hem.
Då kommer hela familyn vara där. Alla mina syskon med sina respektives och Childs.
Lattjo!
Lite senare blir det förhoppningsvis lite påskmys med min bästa bästa vään som bor i Flogsta i en skiiit snygg lägenhet!

Så ser min långfredag ut.
Nu sitter jag och känner mig helt STIFF!
Fast vi stretchade som fan igår, jag bara drog och drog och drooog ut varenda led ju tyckte man.
Men det är ju det att jag kör så jäkla hårt när jag tränar, chockar musklerna gång på gång och... *Haha*

Glad Påsk söta underbara mänskliga varelse!



               image300             

Drive carefully, för olyckan vill så gärna vara framme när vi firar något och är som lite extra glad!                   

Kommentarer
Postat av: BEST FRIEND

Heej du din snygge fan!
Vi ses snart på holmis. Har hela gänget med mig hahaa.. kisses with love

2008-03-21 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0