Skip that one week

Ja då vare en vecka jag satt och nötte här senast.
Sju dagar sedan jag delade med mig av allt vad som händer i Trollets liv.
- Pjuuh, vad mycket jag lär ha att skriva.
Jag får fatta allt kort :))

* TVÅ ynka veckor till flytt imorgon, OM det nu inte blir förskjutet någon dag nu pga. något?
NÅGON seg människa.
Men.. Jag VILL åtminstonde tro att det händer som vi vill *Ler*
Många inköp har väl gjorts som jag inte hunnit med att tala om.
Idag köpte jag iaf. min hall-matta & lite 'stearin-asos' haha :D
Gardiner till vardagsrummet fyndade jag på Olssons och tyget till mina köks gardiner har jag också hittat.
Och jag hade ju en liten fantasi om en liten eller inte så liten sak som jag ville ha.
Som skulle få pryda min lya och göra den lite one of a kind med mycket 'Kirre' .
Nu har jag sprungit på den där saken som kan make i happend...
Den ska jag minsann kånka hem på Tisdag för då har ju plånkat fyllts på igen.
Den som lever får se .. *Fnissar*


* Arbetet fortskirder iaf. och likaså mina & Carros små utflykter på mina lediga dagar *Flört*
Förra veckan vare IKEA-kvarteret igen, med JYSK JULA och allt vad det heter.
Underbara turer vi tar oss ut på och lika underbara saker att lägga våra sista guldpengar på.

* Jag har inte kolsvart hår längre.
Jag kan inte använda mitt löshår längre och kan heller inte beställa nytt riktigt än iochmed att hårfärgen inte är befintlig än om en säger...
Vill eller bör ju dock inte tokförstöra mitt hår alldeles, därför känner jag att jag kanske borde lyssna lite på de kunniga inom hår och låta det ta sin lilla tid.

Amy Diamond - Thank you är inte dum alltså.
Inte dum alls faktist. Jag har lärt mig digga, MINSANN!

* Helgen var toooklugn.
Melodifestivalen med god mat, kolsyrad dryck, segt godis, starka nötter och trevlig sällskap.
Vi enades om att det var ett ganska skysst startfällt med merparten BRA bidrag.
Skratta fick vi en en gång göra åt Björn Gustavsson.
' A 100 % vocal sounds '
GAPSKRATT haha...

Vädret fortsätter svika och Glaad är jag att det finns kläder för alla väder.
Mössa och halsduk och vissa dagar kan jag fortfarande inte låta bli att begrava mig i en tjockjacka...
Thats the shit.

image290

Blått & Orange.
Och sockorna i rosa inte att glömma.


image291

En dag i rusk och skinnet fick värma och skärmen pryda & skydda her little pretty face...

image292
Inte mindre än tre dagar va blått så himla himla HIMLA flått på mig...
Tre dagar att göra något med.
Tre dagara att krångla på sig same jacket och inte inte inte vilja se ut som 'igår'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0