Värda Fredag

Fredagen vart helt fantastisk.
Våran vackra Josefin fyllde ju 20 och kalaset hölls igår på BJ.
Tjejerna kom hem till oss där vi gjorde oss vackra och hällde i oss cider haha :D
Lite stressigt dock, när klockan var halv 7 och alla inkl. jag bärjar på att va helt klara så sminkar jag av mig helt och rycker bort lösfransarna.
Kände mig som en drag queen haha.
Reparerade dock den lilla skadan.
Sen åkte vi och hämtade upp syrris boy och mötte upp Carros man utanför Birger.
Käk på BJ som var svin gott faktist, otroligt trevligt hade vi.
Och dansa har vi väl alltid kunnat göra.
Carolina, du ÄR otrolig.
En HELT otrolig människa.
Tack, no more words.
Tack! Tack för att du finns!

Mindre kul var det att gå upp sju imorse, det var längesen vi körde hårt när man skulle upp dagen efter.
Det hörde mer till back in the good Seven days haha...
Meen det gick ju bra det också, slutade vid 14.00 så.
Sen var ju tanken att göra ett besök på People ikväll, men av vissa omständigheter så skjuts det upp :P
Istället blir det sköniskväll I Svartbäcken med gott käk och melodifestivalen...
Men vad ska vi äta?!
Cant decide...

Imorrn är det day off och vi ska nog ta en sväng med far ut till lite möbelställen haha...
Handla på oss lite stora grejjer som man inte gjärna tar på en grön buss.
VÄRT!

Denna helg kommer jag gott kunna sammanfatta med det ordet...
VÄRD!

(Bilder togs givetvis men kameran befinner sig på en annan plats just nu.)
Fix it tomorroooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0