Ännulångt tillmidnatt

Så vart inte den här kvällen precis som jag tänkt mig...
Men det stör mig ändå inte mycket.
Funtar just nu på att sätta på mig nåt chill och bara ut och traska en sväng.
Traska runt i mitt lugna, trygga kvarter och lukta på asfalten.
Bara gå runt och tänka lite, ingen musik i öronen för då hör man ju lixom inte om nån skulle va ute och spionera på en haha.... Meen

Det känns dock som ett projekt eftersom att jag nu LIGGER här i min soffa med datorn i knät och pillar i mig lite tutti-frutti....
- Naeej, jag pallar inte.
Jag ligger som helst kvar här.

Ajja inatt (När jag vääl går och lägger mig) Kommer jag somna som en prinsessa.
Nybäddat, nydushad, löjligt nyrakade ben och somrig lotion över hela mig.
O'boy det kallar jag vardagslyx!

Nu ska jag svepa i mig något glas vatten och sedan försvinna ut i cybervärlden igen haha...

Kanske några fler rader innan jag hamnar under täcket!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0