Att måla texten

Nu har Berg flyttat ut och klockan slår strax två timmar innan midnatt.
Jag ska släcka ner här och krypa ner bakom min vägg....
Och hålla alla mina tummar fö att jag kan sova bättre än jag gjorde inatt.
Jag vill drömma söta drömmar som bara kan få en att le när man vaknar imorgon.
Drömma en sån där super-dream haha...

Äh, nu får jag ge mig.
''Stop troughing all this crap on this beatiful site''

Sov snyggt, döm magiskt!

Jag får nu ett svårare jobb att hålla denna blogg underhållande då jag inte kan ta hjälp av denna enkla metod...
BILDEN....
Jag får försöka skriva målande.. och levande...
Att skapa något levande, blommande , vackert med en svart text?
Hum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0