Azzå...

Nu är det paus i 'Frusna Män'.
Om nån efter kvällens avsnitt räknat hur många gånger Per-Arne sa 'Asså'  eller 'Azzå' så let me know :))
Men att 29 åriga, vad han nu heter (tappa namnet) fortfarande bor hemma känns ju lite små tråkigt.

SEX dagar tills GOSSIP GIRL drar igång igen.
WihUUu tjöt jag igår när jag såg reklamen.
Det är ju verkligen något i min stil.

Men nu ligger jag här och är så fruktansvärt nöjd med min middag jag svängde i mig idag.
*Ris
*Tre skivor gravad lax
*Små söta gurkstavar
*En klick lätt-fraiche med franska örter
*Två ägghalvor :D (Hör på den va - men det ska vara nyttigt det)
  Och ett glas is-vatten till det.
Huur gott som hääälst vare!

Och i förra veckan såg vi Michael Nykvist på stan.
Honom gillar ju jag.
Tyvär kan jag ju inte bifoga bild här...
Annars hade en bild med hans gropiga hy och stora smajl fått glida in här haha :D
Nej men han är ju väldigt bra... Sett honom förr faktist.
Så.. VERY IMPORTANT INFORMATION LIXOOOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0