Dagens mat-fiasko

Det gick vrål bra hos Tandis imorse.
Jag lider så inte av tandläkarskräck - har aldrig gjort.
Inga hål och inte ens några 'på-gång-till...'.
- Duktigt vännen, duktigt!

Sen tog jag mig igenom blåsten till Nautilus.
Där man sedan fick en vacker syn.
Över alla förväntingar!
Hon skulle ju ha tränat tidigare on the morning, men där var hon, löpandes på ett band.
Det var lycka det.
Vi körde hårt med både kondis innan och efter gymmning.
SEN var vi sugna på nåt.
Onyttiga saker mest, meen det är bara att bita ihop tyckte vi.
Jag köpte mig en drickyoghurt till lunch.
Smalt och bra....
Som sagt så var det storm i Uppsala idag och vi ville INTE gå och skrota mellan affärer ELLER ännu värre sitta ute.
Vi ville bara sitta inomhus och ta de lugnt, men inte beställa nåt.
Inte NÅT.
Men till slut så enades vi om varm choklad för att värma oss.
Helt ofattbart nog så slutade det med att vi beställde in varsin PIZZA på Panini.
- Pizza?
Sen satt vi där med pizzorna i maggarna och försökte övertyga varann om att:
- Det här behöver vi inte ha dåligt samvet över.
Sanningen var den att alla tre fick sjukt dåligt samvete och jag & Syrris ältade de hela dagen.
Fick ta en straffrunda ute vid Gamlis haha.
Nu ska den vara borta i alla fall.
Lärde oss en läxa iaf. inte värt att falla förfrestelsen.
Wan't do it again.

Nu ska jag krypa ihop och kolla på 'Runaway bride'.

Sov snyyyyggt!

Kommentarer
Postat av: carolina

Men det var inte så onyttigt, inte som vanlig pizza.

haha, snacka om att vi verkligen försökte där. DÅLIGT! hahaa. NO MORE PIZZA.

2008-05-12 @ 22:31:40
URL: http://carolinaenvall.blogg.se
Postat av: carolina

Men det var inte så onyttigt, inte som vanlig pizza.

haha, snacka om att vi verkligen försökte där. DÅLIGT! hahaa. NO MORE PIZZA.

2008-05-12 @ 22:31:58
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0