Denna veckodag, Tisdag, med allt vad det idag innebar

Tisdag och jag slapp mitt otroligt ansträngande arbetspass...
Åkte på ett imorgon istället då jag också skulle varit ledig.
Men det känns bra iaf.
Idag hookade jag med Min Vackra på stan.
Vi satte oss vid ån med kolsyrat vatten, nötter & Zoo och frööös.
Nog sken solen en del idag men som denna stad är så himlaaa bra på så blåste det ännu mera.
No jacket som var mitt case så frös man onödigt mycket.

Sen traskade iaf jag & Syrris mot mitt plejs där jag svirade om till promenadklädesl,
sedan bar det av mot her plejs där hon fick sätta på sig en lite mer loose-outfit.
Power-walk mot Gamla Uppsala.
En bra runda runt högarna och sen hem igen.
Nu SKA vi iaf. ut och gå en timme om dagen + regelbunden träning.
Inget fusk nu, the summer is to close.
Nu ska vi tajta till oss för Beach 08, så enkelt är det.

Dagens köp vart idag ett jättesött linne på H&M.
Ett vitt basic linne med lite fina spetsar och en blå helt underbar top från Åhlens som jag vart kär i redan förra veckan.
Gled in på DUKA och köpte rosa deciliter-mått-sats också.
Ljuva slantar.

Nu äre DHW. dax och av reklamen att döma så vill man INTE missa kvällens avsnitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0