Don't you stop, keep it going

Dagar....
Som värms utav denna helt fantastiska sol.
Benen som bräns utav denna helt fantastiska sol.
Fräknar som letar sig fram på näsan också tack vare denna snygga sol.
Blommor i mitt fönster som nästan börjar gulna... Troligt pga. denna starka sol.
Lila ljus i min snygga lägenhet som inte orkar stå rakt.... Solen.

Åh vad ljust det bliiiir.
Vad varmt det blir, vad bruna & snygga vi blir.
Sluta inte, keep spoiling us with heat and summer-feelings!

Man vaknar alltid på rätt sida och vill bara ut ut ut.
Jag öppnar mina fönster, höjer musiken...
Målar mina naglar, tar inte på mig jeans längre idaaag.
Här e jaaag!

Efter jobbet idag är det gång-dax igen och idag ska vi gå länge längeee.
Stoppade i oss så mycket onyttigt igår så.
Åh jag vill bara ut.
Ut ut ut.
Hur svårt kan de va?
Hur svårt kan de va att vara lycklig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0