En ledig dag för att få vara just ledig

Ligger här och tok gäspar, igår var jag uppe länge.
Data-nörd som man är.
Sen försökte Syrris sedan tidigt få upp mig ur sängen imorse.
Det ringde och messades...
- Promenad nu?
- Nej jag sover...
Bortåt nio drog jag mig ur min sköna säng och slängde på mig gång-kläder.
Lite ruggit ute när man gav sig av, men med det tempot vi höll och solen som snart tittade fram så vart man varm i kläderna om man säger så.
Efter en bra sväng så hamnade vi hemma hos henne där man fick kyld melon och sedan lite pizza på det.
Annars har jag mest försökt uppdatera min dator med lite fräsh musik och bilder jag saknat.

Ikväll var jag duktig och ställde mig framför spisen med mitt nya förkläde och gjorde vrååål god köttfärsås.
Det vart ju kvar så jag har åtminstonde lunch imorgon också.
Jobbar två timmar imorrn haha, 17-19.00.
Snacka om glidit pass :))
Såå jag ska minsann sova ut imorgon med.
Imorgon ska det tränas också samt en trolig kvällspromenad.

Nu kikar jag på nåt overklig på trean som jag faktist fastnat lite i..
Jag som älskar sånt man inte kan tro på.. Hum.

Well, det var väl de ändå och allt det viktiga jag hade idag.
Sov snyggt, Dröm vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0