Ett äckligt väder som verkar vilja begrava oss?

Torsdagkväll och vädret suger fortfarande hårt.
Vart ett långt pass på jobbet idag.
Från tidiga 8.00 till lite halv-sena 19.30.
Meen, idag fick man fika på jobbet och det unnade jag mig faktist.
Lite iaf *Ler*

Sen cyklade jag hem hur fort som helst och gav mig själv lite lätt middag.
Två nyttiga, grova mackor och ägg.
Klockan vart sen 20.15, Syrris ringde på min dörr och det var dax på Power-walk som ikväll fick äga rum i mina kvarter och lite längre bort.
Vrål-skönt.

Imorrn äre 'Personal-fest'.
Eller mer restaurang-besök och kankse dra vidare sen...
Det blir nog fräsht.
Dock utesluter ju det den tänkta bion med the Loveli C's.
Jaja, lördag kanske?

Har en helt ledig da imorrn som jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp.
Tidigt besök på gymmet kanske...
Förmiddagspromenix?
- Äsch, jag tar väll allt som det kommeeer ....
Ska gå upp i tid iaf, och vakna i dushen.

Om bara vätmen kunde komma tillbaka snart...
That would be awsoooome!

Inte mycket viktiga saker jag hade att tala om ikväll meen.
Vad som hänt mig lixom.

Kommentarer
Postat av: matilda

Såg kommentaren lite sent haha men så du har jackaaan! vart har du köpt den? finns den någonstans nu? ;D

2008-05-16 @ 10:24:23
URL: http://matuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0