Forty digrease?!

Dåså då var man påklädd och den långa svansen på plats.
Min termometer i köket visar idag 40 grader.
Detta beror ju dock på den stekande solen som brassat på där under ett par timmar nu.
Men vädret tillåter fan shorts idag, det tänker då jag köra på.
Alltså without leggings/strumpbyx-historier.
Känns fräsht.
Faktist så har jag HÖRT att det ska bli nån typ av varmaste sommar ever..
Hum, då borde de bli varmt varmt iaf..

Nu är man lite sugen på nån frukost/lunch också så noodles är på G  i köket.

Har slängt ihop is-glassar som nu är på stelning i frysen.
Men jag VILL ha hemglass i min frys, blir bara aldrig av...
Men det hör lixom till.

Well nu kokar deeet!

*Vinkaaar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0