Fötter som talar om att jag låter de jobba

Söndagkvällen går mot sitt slut.
Nu ligger jag och myser under min underbara filt i soffan och väntar på att Söndagsfilmen ska fortsätta efter nyheterna.
Det är sprängaren - Im a big fan of swedish movies :D
Jag & Syrris tog våran vanliga runda runt Gamlis i vanlig, rask takt.
Sen mellanlandade jag hemma hos henne och hennes stora kärlek och lirade lite Wii.
Awwsome, thank you guys eller G&G, The Double G's.
Tack för trevligt sällskap lixom.

Imorrnbitti äre tid hos tandhyginisten sen har vi en liten träningsdejt.
Jag & Mina snygga.
Förslaget om BIO lades fram ang. Måndagkvällen.
Jag som har en bio-ticket.
Blir ju som käänoon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0