Get down..

Nu är klockan 18.30 och det är enligt svenska traditioner middags-dax i detta land.
Jag hade planerat en skysst middag för mig ikväll - Söndag och allt.
Nu är det bara så att jag inte riktigt var vrål hungrig, bara lite små sugen och det kändes som ett för stort mission att sätta på sig förklädet och inta köket.
Så jag sparar det där goda och istället tog jag mig nu en skål vanilj-yoggi och goda, nyttiga flingor.
Räckte bra och är vrål gott!

Ehm.. Jag bor ganska nära stan och på min väg ner så passerar jag den här viadukten vid polishuset...
Som i många sådanna så är det ju grafitti-målningar även i denna.
Tre fula gubb-fejs är sprayade och jag skrattar alltid för mig själv åt dessa.
 They look like this:

image414

getdown

- Bitch, Get down lixom...
Så jävla fuuul haha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha klockrent.. they are nasty :)

2008-05-18 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0