God created a few days called 'Weekend'

Ah, äntligen fredag.
Veckan har gått ur-fort.

Mamii plingade på min dörr vid 7.00 imorse - Då var jag hur trött som heeelst.
Kom med lite kylvaror och så ;)
Tusen tack underbara.
Jag lyckades iaf. somna om, låg och drog mig till 8.30.
Sen infann jag dushen fram till 10.00 - Då var mina legs shavade och håret tvättat :)))
Nu har man slängt i sig en god frukost och tar det lilla lugna.

Ska städa lite idag och bara utföra lite småpyssel här hemma.
Tror jag låter kroppen vila från både power-walk och träning idag?
- Kanske...

Annars hade jag inte mycket mer på hjärtat nu.

Hörs sen får vi väl tro *Ler*

Kommentarer
Postat av: tuldan

Ååålrajt, tackar :)

2008-05-16 @ 10:58:56
URL: http://matuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0