Härva med kedja, däck, styre, sadel & låset var lååst


Det blir så rörigt med allt i samma inlägg när jag har så hiiimla mkt. bilder jag villl vidsa så jag får dela upp det lite :D

Thumbs doooown då.
. Ner från taket och dunstar i golvet,
ner genom golvet till the next neighbour...
Till nästa granne och ner på markplan.
Tummarna körs ända ner i KÄLLARN fan.
SLUTA SNO ANDRAS SAKER!

Nån jävel snodde Syrris cykel på stan idag.
På blanka jävla dagen, en låst hoj i ett cykelställe mitt i centaral uppsala.
- Skam!
Bara för att den var rosa. Tur för henne att hon har den här försäkringen så hon får ut en ny without paying a damn coint.
- Men va fan! Ändå.
Jordens strul blir det innan hon får nya cykeln.


Sååå jag fick hojja ensam :D
Och det gjorde jag i det vackra vädret, bland buskar och träd :P Haha





- Jag & min cykel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0