Härva..


Städade? My ass! Haha!
Ja igår så fyllde ju A år och det var kalas här. (Sitter hemma hos dom snygga)
Även utgång var planerat senare.
Vi skulle ju vara städade i och med att vi började 9.00 imorse.
Men oj oj oj... Sicken kväll.
- Inte sååå städade!
Världens härj här.
Taxi ner på stan.
Det vart people istället för BJ som tänkt.
Jag & Syrris härjade järnet på dansgolvet.

Härva.... Helt klart.
Kan ta en närmare uppdatering om kvällens händelser som ledde till okänd bilfärd hem där man snart skulle inse att nycklarna var hemma hos min söta syster.
Hur jag fick sitta i trappen och plocka i mig kebabtallrik med mhänderna innan A kom med mina keys.
Hur vi försov oss imorse och varför jag fick lämna min ytterdörr olåst imorse haha....
Härva, no more words needed!

Nu ligger man och smälter den fantastisk goda mat vi just tryckt i oss.
Vi köpte med oss gott, färskt bröd hem och fyllde dessa med jordens goda smaker.

Nu väntar man på Melodifestivalen och till det har vi massa 'lätt-glass' och jordgubbar och melon...
M M M... Imorrn äre Box-pass efter jobbet, jag längtar ihjäl miiig.

Bilder kommer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0