Hey you, over-natural man up there, can you see me?

Ny vecka - Nya möjligheter.
Jag kom i säng sent igår, Ledig dag idag och då ogillar jag att gå till sängs tidigt.
Dessutom var det 'Sprängaren' på fyran och den ville jag ju definitivt se klart.
Trots sen sänggång så tog jag mig upp i tid imorse.
Snozade Från kl. 6.00 till lite över 7.00.
Då masade mig ur sängen - halvt vaken.
Bökade mig in i dushen för att låta kropp & huvud vakna i lugn och ro.
Med en handduk bakom ryggen över de skållheta varmvattenrören så satte jag mig ner för en lång och varm dush.
Bortåt 8.00 var man on it och redo för denna måndag. 
Då bänkade jag mig framför Voice Tv. Det var då tid att sminka sig och skapa sig ett ansikte lixom...
Nu är jag dressad och helt färdig.
Tränings-bagen packad.
Kl. 11.00 ska jag vara hos Tandis.
Tråkigt nog blir det ej träning med vackra Carolina idag, hon hade lovat upp sig på ett tidigt morgonpass med kärleken hennes.
Så jag får hålla till godo med Syrris.

Har även kommit med situpsen på hemmaplan, gjort halva dosen för dagen redan.
*Nöjd*
- Hey God! Bring me some shape please!

12
dagar till lön
15 dagar till en mycket speciell födelsedag.

Och denna morgon är det dax för en liten dizz...
Trogen 'Voice show tittare' som man är så gillar man ju hip-hop n rnb haha.
Men va fan! Hur många sånger kör dom på en vecka? Samma varenda morgon.
Standarden är densamma, och det är ju fan tjatigare än vanlig radio i melodifestivalstider.
Mer variation åt folket på morgonkvisten fään.
PLUS att jag blir äcklad av Snoop Dog's Sensual Seuction.
Den videon är det värsta jag vet.
Så.. Sammanfattningsvis - Double Diss.
- Thumbs down lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0