Homecoming

Så spenderande jag min day after hos syrris & A.
Det var stört skönt...
Enbart chill och vi fick en lång dag.
Åt goda max-burgare, spelade wii, tryckte i oss rabarberpajj. kollade guldkompassen, åt potatisallad av världsklass osv.

Sen tog vi en skön promenix och vart heelt besvikna när vi når ICA som just stängt!
-Crap va!!
Då gick musten ur en haha...
Jag pinnade vidare mot Statoil och mina snygga begav sig mot sitt lite mer närliggande Willys.
Två Billys pizzor fick följa med mig hem från macken och nu sitter jag här.
Med en av dom i UGNEN eftersom min micro inte har fått flytta in här än...
Har dock klarat mig bra mycket bättre utan än man kunnat tro.
Imorgon hade man ju velat vara ledig - men så är inte fallet.
Ni som är det, känn dagen komma med glädje fan.
Jag hade gjort MUCH för en ledig dag imorgon.

Tack för en fin dag ni två som bor på Lagerlöf.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0