I dropped it :( Klantarsheeel

Söndagmorgooon kan vi drömma...
Solen skiner idag, min termometer visar ju på bortåt 40 grader så jag hoppas det är skönt ute.
Väntar på att klockan ska bli lite mer då jag ska ge mig i väg i det vackra vädret mot jobbbet.
Nu sitter jag och kliaaar ihjäl mig.
Har fått några konstiga utslag/eksem över hela kroppen fan.
Armar och ben är värst :( *Gaaah*
Efter jobbet idag så ska jänget iväg på boxning, fan va hårt jag ska köra...
Dragit i sig en och annan lite mindra nyttig kalorie denna helg också haha.

Vad som suger nu är ju att jag lyckades slarva bort min & Systers kamera i Fredags-snurret.
Klok var jag och tog med mig den in på dans-stället.
Någonstans försvann den...
Inne på People, på nåt kebabställe? eller i en okänd bil på väg hem..
-Hum, I hate it!
To jävla drunk vart jag...
Men hur jävla kul som helst hade vi såå...
Men nu måste man alltså köpa en ny sån också, då blir det med all säkerhet en rosa.
Jag som tänkt hålla i guldpengarna denna månad.
Men det SKA jag.
Betla räkningar ikväll eller imorrn.

IMORRN!
- Va äre för dag imorrn?
Va äre för dag imorrn, för det är ingen vanlig dag-
nej det är Twinsens födelsedag
Hurra Hurra Hurraaa....

Att fylla 2 på en Måndag suger ju lite småhårt meen...
Drt blir väl mysigt tårtfirande imorrn och lite annat sköj tilll helgen  ;-)
Vi har tagit ledigt hela nästa helg s¨å det blir en heldag på Lördagen åt tvillingarna.
Ska man gå på bolaget imorrn då, så jag får fylla upp mitt trevliga, lite för tomma barskåp lite :)))
Fan va olaglig jag kommer känna mig haha...
Smyga runt där.

Well, då ska jag bara klä mig nu då.
INGET att äta har jag heller.
Time to goo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0