In the summer time..?

What a loveli sunday-morning..
Har varit uppe  sen åtta imorse.
Dushat och sminkat mig.
Sov som en stock efter att tjejerna lämnat mig igårkväll.
Vi hade de väldigt mysigt och såg Guldkompassen.
Jag, syrris och Carro var för lata för att lämna lägenheten för filmhyrning så vi överlät det åt det andra sällskapet som inte hade en aning om att vi glott på Guldkompassen i Torsdags såå...
*Skyll oss själva* Haha, tur att det var en bra film lixom.
Jag fick söta inflyttningsgåvor också - in my favourite colour ;-)
- Thaaank you snyggissar!

Vädret håller i sig och jag ser fram emot att få omma ut i solen.
Dock så jobbar man ju idag meen, jag kan ju stå och drömma mig iväg ut på gågatan iaf. haha.
Sen ska jag hem till Dadii på mat var tanken, mysigt.

Nu ska jag göra mig snygg i håret..

Ta vara på den glada solen som besöker oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0