Jag luktar sommar...

En lång och värd dag.
SOm inte är ens är slut än.
Jag fick min sköna promenad ner till jobbet.
Det var en ganska lugn dag på Holmlunds och jag hade inte alls några problem med att arbeta idag.
Sen vart det en rask promenad hem för ett ltet klädbyte, för att sedan pinna på i ännu lite raskare takt hem till pappa.
Jag var sen men man maten avr ju givetvis ändå inte klar.
Vilket jag förstod för jag känner min far så vääl :D
Men den som väntar på nåt gott väntade lixom inte alls för länge idag iaf.
Jag ställer mig ju som sagt inte och slänger ihop en lasagne till mig själv.
Och det va vad som bjöds på, med en fräsh somrig salld, vitlöksbröd och cider.
Åh jag häll på att dö, det var såå gott :))
Sa dock nej tack till efterätt, föör mätt lixom.

Skönaste kvällen ever, det heter att vi är lediga imorrn så jag tänker INTE gå och lägga mig tidigt ikväll.
Nix, denna afton ska tas vara på...
Maybe med en sen kvällspromenix...
Det luktar kanske lite blöt asfallt ute...
- Ah va somrigt!!!

Jag skriver nog ett liten stycke snart igen..
Keep it up untill that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0