Läckerheter

Sköna, kalla helt underbara söndaag.
Jag speedade på imorse och han hooka med Snygga C på Nautilus.
Vi körde hårt som vanligt och vissa kanske tom. körde hårdare än andra på löpbandet haha.
*Duktiga du*
Vi bara höjer och höjer vikterna och ser hur våra kroppar byggs på haha.
(Som att de va det vi ville)
Well, vi va där i över 1 tim & 30 min.
- Bra jobbat tjejer!
Sen styrde jag mot Syrris på jobbet för lite häng, visade henne vilken snygg keps jag köpt och vart tvungen att gå och köpa henne en också.
Då hade jag turen på min sida igen och sprang in i C IGEN!
Hon som skulle hem, men jag fick med mig henne på lite ögon-shopping.
Tack vännen för en helt underbar Söndag TROTS iskalla vindar i ren Uppsala-anda.

Jag fyndade som sagt en vrål tjusig kepa & ett par urtjusiga, BILLIGA briller på älskade H&M.

blåblå
blå

rödröd
röd

Ligger nu och bokstavligt talat SOFTAR till lite god musik.
Nu ska jag göra nåt åt mitt hår och sedan kankse ställa mig och laga lite mat.
Strimlad kyckling som jag tinat upp...
Får la bli ris & härliga sweet chili till det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar så himla bra i den där hårfärgen! Och den randiga tröjan var skitsnygg! :)

2008-05-19 @ 13:11:12
Postat av: Kirre

Åhh va gulligt, jag trivs verkligen i nya håret :))

2008-05-19 @ 17:56:58
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0