Last before work

Snabb-nudlar & Cola, jag känner mig så galet nyttig..
*Hum..*
Får ta mig en lång promenix ikväll, det vore skönt.
Det känns ju som riktiga sommarkvällar när solen varit framme hela dagen och värmt upp världen haha.
Det får jag styra.

Har även glömt att tala om min nya lur!
Jag fick en av A igår för att han fått TVÅ helt nya lurar + lagning av den 'gamla'.
Så ja bytte ner mig från min väldigt rosa, snygga stylish telefån från LG  till en inte fullt lika rosa men fortfarande lite rosa Nokia lur..
Jag har inte blivit riktigt 'kär' i den nya än meen... Vi får väl se.

Nu är det sommarfest i min lya, jag vrålsaknar ju Balkong men lite känsla får jag in iaf när jag smäller upp fönstrena vilket jag göra ganska mycket och ganska ofta.
Sen vrider jag upp siffrorna på mina speakers och HAR FEST helt enkelt.
Men om jag var en riktig stjärna och fick så skulle jag ju helt klart bygga en egen balkååång!
- Oboy säger jag...
Då skulle jag bygga en elevator i mitt stora trapphus också.

Meen problemdax!
Det känns skit trögt att inte kunna bifoga lite trevliga bilder här...
Är det ingen som har nån lösning på mitt värdelösa problem?
- Vad händer då?
-  Ja men när jag laddar uppen bild (Valt en och klickat på 'ladda upp' eller vad de står så bifogas bilden men sen så börjar typ 35-40 nya pop-up fönster öppnas helt av sig självt...
Det blir som nya 'ladda upp' fönster..?
Whats the deal with that shit?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0