Leaning back to write about these boring things in a beatiful way

Just nu verkar första dagen på nästa vecka bli ledig.
Känns ljuvligt, då vi kan ta oss till Gymmet i tid och vara där och svettas i lugn och ro utan att trängas.
Tråkigt nog verkar det som att Carolina min fina fått rådet att avstå från work-out imorgon och jag tycks få klara mig med Syrris, vilket jag vet jag gör utan några som helst tvivel.

Igår började jag flitigt dekorera min trevliga blogg med bilder om mitt liv och det kändes såå skönt.
Detta flyt som var med mig har nu redan gått upp i befintlig rök.
- Crap!
No more than crap.
Nu är jag på ruta 'Värdelöst' igen.
Bloggen slutar reagera när jag klickar för att bifoga en bild.
- Boooring! Verkligen SÅ Himla boring.

Ett annat problem jag dras med är en fot som inte är helt on it om man säger så.
Har känt av någon form av krämpa hela veckan , när jag gått och sprungit.
Som ett tryck över vristen, nu känns det typ som brosk som stör mig när jag belastar foten.
- Boooring.
Jag måste köpa ett par satsiga dojjer för denna nya livsstil haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0