Ljuva, soliga morgon, Trista rossliga hals


Hostar God Morgon...
Tidig morgon, uppe i tid så man slipper stressa och hinner klottra några lines här istället :D
Börjar kl. 8.00 ... En timme kvar så jag ska försöka hinna slänga i mig lite frulle.
Yoggi & Flingor tycker min mage att vi ska ta iaf...
- Kör till lixom!

Det är dax för omskyltning på Holmlunds igen.
Jag & Syrris!
- Nu kör vi haha...
Se om vi kan lyckas en en gång ;-) *Ler*
Haha.

Well, nu verkar ju värmen ha tagit sig lite igen, men blir det jeans idag iaf?
Jag vill inte kyla ner mig.
Jag vill ju bara bli friiisk.
Ska slänga ihop en dubbel C-vitaminbrus nu.



. Jeans från KIllah
. Linne från Soaked in Luxury


- Det får fan bli jeans idag...

Ut i solen med siiig, det måste man unna kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0