Miljarder bilder Blïljoner tankar

Igår togs det grymt mkt bilder.
Våran kamera följde med någon annan av gästerna hem dock :(
Så den får jag nog inte förräns imorrn.
Men min underbara C, fotografen själv är nu ängeln som sitter och skickar alla hennes vackra pix.
Jag kan ju dock INTE visa upp dom här för då blire härva med datan som sagt...
SUCKS.

Well det jag ligger och tänker och blir rädd för nu är jag och alkohol.
Jag är nog lite allergisk mot för mycke av den varan.
Det är väl alla, men jag måste skärpa mig.
En våg av jobbiga känslor sköljde över mig nu...
Som att mina underbara kan tycka att det är jobbigt att gå ut med mig ibland för att jag har en förmåga att ställa till det ibland.
Dra utan att krama om dom och säga hejdå eller vägra dra med dom och vilja gå hem själv och bla bla bla...
Som det svarta fåret kände jag mig som nu...
Jävla skit, jag tror jag blir som en helt negativ och mycket mindre älskvärd tjej när jag drar i mig för mycket sprit.
Otrevlig och inte ALLS så charmig som jag egentligen är....
Drunken gets less charming....

Kommentarer
Postat av: (:

Men "dina snygga" skulle inte älska dig så mycket om dom inte reagerade på det sätt dom gör.

Visserligen kan alla göra bort sig, Även jag. Men det är väldigt skönt att veta vilka som står vid sin sida när det blåser (:

Så det är förhoppningsvis ingen större fara tjejen.

/m a c

2008-05-02 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0